Szukaj

Kampanie

BRINDO

„Brindo a este Amor y brindo a esa luz allá en la distancia”

Letnie, leniwe dni. Dalekie podróże w egzotyczne zakątki świata. Błękitna morska woda, odbijająca promienie gorącego słońca. W nowej kolekcji biżuterii marka groovy przywołuje najpiękniejsze letnie wspomnienia, które dla każdego z nas są niepowtarzalne i wyjątkowe. Kolekcja powstała przy dźwiękach utworu „Brindo” Devendry Banharta.

„Brindo” oznacza daję. Tworząc unikatowe wzory w nowej kolekcji, projektantki marki włożyły w każdą, ręcznie wykonaną sztukę biżuterii talent, umiejętności i serce. Kolekcja powstała z dbałością o najmniejszy detal, by mieć pewność, że każdy element jest niepowtarzalny. Tę wyjątkowość podkreśla ręcznie wykonany grawer znajdujący się na każdej sztuce biżuterii. To także nawiązanie do ozdób tworzonych na egzotycznych wyspach, które przywozimy ze sobą na pamiątkę z dalekich wypraw. Przypominają nam one potem o pięknych, wakacyjnych chwilach. Są jedyne w swoim rodzaju, ponieważ są owocem rzemieślniczej pracy.

Unikatowość kolekcji polega na stosowaniu techniki emalii jubilerskiej, która - nieco już zapomniana - dzięki Brindo wraca do łask. Kolory w tej kolekcji mienią się turkusem agatu i błękitem emalii w kolorze crystal blue. Morskie odcienie podkreślone są przez złote lub srebrne wykończenie.

Kolekcja „Brindo” daje pretekst do wspomnień o wakacjach przez cały rok. Można je nosić w formie naszyjników, pierścionków, kolczyków, bransoletek i wsuwek do włosów.

Uzupełnieniem kolekcji jest sesja zdjęciowa nawiązująca klimatem do wakacji spędzanych pod palmami, w cieniu gorącego słońca.

Zdjęcia: Dominika Jarczyńska

Modelka: Gabriela Mach

Stylizacja: Agnieszka Łoza

Make up/włosy: Monika Kropat

Retouch: Retouchment

SMOOTH

"Because you are so smooth"

Kolekcja powstała pod wpływem inspiracji utworem Carlosa Santany i Roba Thomasa „Smooth”. Mimo, iż piosenka opowiada o zakochanym mężczyźnie, który dla swojej
ukochanej zrobiłby wszystko, projektantki marki zdecydowały się na własną interpretację przeboju.

Smooth w ich ujęciu to określenie pasujące do każdej z nas. Bez względu na to jaki mamy styl, kolor skóry czy rozmiar, każda z nas jest nieskazitelna w swojej kobiecości i wyrażaniu jej na dowolny sposób. Kobiecość ma wiele odcieni, nie da się jej zamknąć w sztywnych ramach słownikowej definicji.
Projektantki odzwierciedliły tę różnorodność w bryłkach formowanych własnoręcznie w wosku, które stały się motywem przewodnim kolekcji. Symbolizują one wyjątkowość i kobiecość, którą każda z nas ma w sobie.

W kolekcji znajdziemy złote naszyjniki z jedną lub pięcioma zawieszkami o nieregularnej strukturze, które spektakularnie prezentują się na szyi. Klasyczne kolczyki w kształcie koła nabrały wyrazistego charakteru poprzez dodanie krótkich łańcuszków zwieńczonych małą bryłą uformowaną w wosku. Kolekcję uzupełniają kolczyki na sztyftach oraz małe kółka z zawieszką, a także bransoletka i pierścionek.

"Proces tworzenia biżuterii w wosku jest niezwykle fascynujący. Kształty formujemy z wosku odlewniczego. Nadtapiamy go i kształtujemy ręcznie na ciepło, dlatego każdy wzór jest niepowtarzalny. Na koniec woskowe elementy odlewane są w srebrze i dalej przez nas szlifowane i polerowane oraz łączone z pozostałymi elementami biżuterii" – opowiadają projektantki marki Dorota Staniec i Joanna Mach.

Marka groovy przywraca do łask zapomniane techniki jubilerskie. Pracując nad poprzednią kolekcją Delilah, projektantki sięgnęły po emalię jubilerską. W sezonie jesienno-zimowym stawiają na bardziej zaakcentowane formy wykonane w wosku odlewniczym, proponując tym samym biżuterię o niepowtarzalnej strukturze.

Zdjęcia: Paulina Maciejewska

Modelka: Gabriela Mach

Make up/włosy: Zuza Jabłonowska



DELILAH

"My, my, my, Delilah
Why, why, why, Delilah"

Kolekcja inspirowana utworem "Delilah" Toma Jonesa oraz klimatem filmu "American hustle". Projektantki odkryły piosenkę na nowo podczas wieczornego seansu z filmem ,,American Hustle". Taka kompilacja obrazów i dźwięku po prostu musiała mieć ujście w prezentowanej właśnie biżuterii!

Delilah to zmysłowa, odważna, łamiąca męskie serca kobieta, żyjąca w
luksusie. W kolekcji królują lata 70’ - epoka kontrastów, rewolucji seksualnej i walki o prawa kobiet. Żywe kolory i wyraziste akcesoria wyznaczają trendy w modzie. Nie ma w niej granic, dzięki czemu każda kobieta może wyrazić swoją wolność i sensualność na własny sposób.

W samej kolekcji autorki wykorzystały złocone 24 karatowym złotem srebro próby 925, granaty i emalię jubilerską w kolorze intensywnej czerwieni.
Znajdziecie tu asymetryczne kolczyki, naszyjniki i bransolety, które podkreślą naturalne piękno każdej kobiety. Oprócz tego zawierają historię wielu godzin spędzonych na warsztacie, gdzie każdy element wykańczany był ręcznie.

Zdjęcia: Paulina Maciejewska

Modelka: Gabriela Mach


LEMON TREE

"Yesterday you told me bout the blue blue sky And all that I can see Is just another lemon tree"

Kolekcja inspirowana piosenką Lemon Tree zespołu Fools Garden. Estetyką nawiązuje do lat 90, czyli czasów powstania utworu. Biżuteria powstała z myślą o leniwych, melancholijnych dniach, rozterkach nadziei i marzeniach. Żywe kolory i formy nawiązujące do drzew cytrynowych dodadzą noszącemu energii na każdy z pozoru zwykły dzień.

Zdjęcia: Adam Słowikowski

Modelki: Gabriela Mach, Marta Lityńska

Stylizacja: Marta Małyska

Make up/włosy: Aga Zajdel

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów