

Masz możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni od otrzymania produktu.
Jeśli chcesz, możesz także wymienić biżuterię w terminie do 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Produkty możesz wymienić na inne o tej samej lub wyższej wartości (z obowiązkiem dopłaty różnicy).
W celu zwrotu/wymiany towaru wypełnij formularz dostępny tutaj i dołącz go do przesyłki zwrotnej wraz z paragonem. Jeden formularz zwrotu odnosi się do jednego z zamówionych produktów.
W przypadku reklamacji, prosimy o kontakt mailowy wraz ze zdjęciem produktu i powodem dokonania reklamacji oraz o wypełnienie formularza, który znajdziesz tutaj. Zrobimy co możemy, by jak najlepiej rozwiązać tą sytuację.
Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
Ważne jest, by przesyłka była rejestrowana (kurierska lub list polecony Poczty Polskiej), nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim do Ciebie dotarła oraz zapakowana w oryginalne opakowanie. Aby dokonać zwrotu/wymiany dołącz do przesyłki paragon lub dowód zakupu.
O otrzymaniu Twojej przesyłki powiadomimy Cię mailowo. Poinformujemy Cię także o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu/wymiany.
W przypadku zwrotu, jeśli zostanie przez nas zatwierdzony, w ciągu 7 dni roboczych dokonamy zwrotu środków na wskazany przez Ciebie numer konta.
W przypadku wymiany, prześlemy wskazane produkty w standardowym czasie realizacji zamówienia.
Prosimy o wysyłkę na adres naszej pracowni:
Groovy
ul. Włókiennicza 12/2U
90-211 Łódź
Zwrotom nie podlegają zamówienia indywidualne/personalizowane.